.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولين روز گراميداشت هفته دولت صورت گرفت:
ديدار فرماندار و مديران شهرستان نوشهر با امام جمعه

به گزارش روابط عمومي فرمانداري نوشهر، در اولين روز گراميداشت هفته دولت، فرماندار و مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان نوشهر با امام جمعه ديدار كردند.
فرماندار نوشهر در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: وجه تمايز دولت جمهوري اسلامي با ديگر كشورها در پيوند عميق مكتب شهادت با نظام است.
محمدعلي قمي اويلي با بيان شاخصه‌هاي دولت در نظام مردم‌سالاري ديني اظهار داشت: رويكرد دولت‌ها از عملكرد آنها از جايگاه پراهميتري برخوردار است.
فرماندار نوشهر با تبيين دولت شهيدان رجايي و باهنر به عنوان دولت مكتبي در انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: عملكردي قابل ارزشمند است كه با مباني ارزشي و اصولي انقلاب اسلامي عجين شده باشد.
در ادامه اين ديدار، امام جمعه نوشهر با بيان ويژگي‌هاي حكومت‌ها و دولت‌ها از منظر حضرت علي(ع) عنوان داشت: بقا و ادامه حيات دولت‌ها ريشه درارزشهاي ديني و پايبندي به ارزشهاي اعتقادي دارد.
حجت‌الاسلام محمود مشايخ، حب و شهوت به رياست طلبي را از آفت بزرگ مديريت و حكومت‌داري دانست و گفت: قدرت و بيت‌المال بايد در اختيار افراد صالح باشد تا راه سعادت جامعه طي شود.
وي با اشاره به تنوع توطئه دشمنان عليه انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي خاطرنشان كرد: دشمن با تبليغات سوء و سياه‌نمايي از خدمات و عملكرد نظام بدنبال سلب اعتماد مردم از حكومت است.
امام جمعه نوشهر در پايان خطاب به مسوولين دستگاه‌هاي اجرايي عنوان داشت:مسولين در برابر انتقادات صحيح درصدد توجيه و عدم پاسخگويي نباشند و اگر خطا و لغزشي در مديريت دستگاه‌هاي متبوعشان هست بدنبال اصلاح آن باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.